Naše auta

Týmová auta sloužící k prezentaci firmy.

K-1 Attack Roadster (r.v. 2009) | PRODÁNO

Motor, uložení: 3.0 V-6, před zadní nápravou
Výkon: 178kW(242 k) při 6850 ot/min.
Kroutící moment: 300 Nm při 5500 ot/min
Převodovka: 6 rychlostní manuální
Délka: 4055 mm
Šířka: 1900 mm
Výška: 1120 mm
Rozvor: 2430 mm
Hmotnost: 992 kg
Kapacita nádrže: 43 l (5l rezerva)
Pneumatiky: 215/45 R17“ – přední
265/35 R18“ – zadní
Rozložení hmotnosti: 48 % – přední náprava
52 % – zadní náprava
0 – 100 km/h: 4,9 sec
Max. rychlost: 250 km/h – (elektronicky omezena)
K-1 Attack Roadster K-1 Attack Roadster K-1 Attack Roadster K-1 Attack Roadster K-1 Attack Roadster K-1 Attack Roadster K-1 Attack Roadster K-1 Attack Roadster K-1 Attack Roadster K-1 Attack Roadster K-1 Attack Roadster K-1 Attack Roadster Video K-1 Attack Roadster - demo

K-1 Attack GTR

Parametry:
  • 400+ HP / 1000 kg
  • motor K20A2 + kompresor
  • sekvenčně řazená bezsynchronní 6 st. převodovka
  • okruhové, plně stavitelné tlumiče
Brzdy: 330/32 6 píst - přední
330/32 4 píst - zadní
Délka: 4040 mm
Šířka: 1860 mm
Výška: 990 mm
Rozvor: 2440 mm
Pneumatiky: 205/40 R17“ – přední
225/45 R17“ – zadní
Rozložení hmotnosti: --- % – přední náprava
--- % – zadní náprava
0 – 100 km/h: --- sec
Max. rychlost: --- km/h
K-1 Attack GTR K-1 Attack GTR K-1 Attack GTR K-1 Attack GTR K-1 Attack GTR K-1 Attack GTR K-1 Attack GTR K-1 Attack GTR K-1 Attack GTR K-1 Attack GTR K-1 Attack GTR K-1 Attack GTR

K-1 Attack 2.0 Turbo

Parametry:
  • 625+ HP / 1000 kg
  • motor 3S-GTE
  • okruhové, plně stavitelné tlumiče
Brzdy: 330/32 6 píst - přední
330/32 4 píst - zadní
Délka: 4040 mm
Šířka: 1860 mm
Výška: 990 mm
Rozvor: 2440 mm
Pneumatiky: 205/40 R17“ – přední
275/40 R17“ – zadní
Rozložení hmotnosti: --- % – přední náprava
--- % – zadní náprava
0 – 100 km/h: --- sec
Max. rychlost: --- km/h
K-1 Attack 2.0 Turbo K-1 Attack 2.0 Turbo K-1 Attack 2.0 Turbo K-1 Attack 2.0 Turbo K-1 Attack 2.0 Turbo K-1 Attack 2.0 Turbo K-1 Attack 2.0 Turbo K-1 Attack 2.0 Turbo K-1 Attack 2.0 Turbo K-1 Attack 2.0 Turbo K-1 Attack 2.0 Turbo K-1 Attack 2.0 Turbo

K-1 Attack 2,2 Sport (r.v. 2016) | PRODÁNO

Motor, uložení: 2,2l, před zadní nápravou
Výkon: 119 kW(162 k) při 5900 ot/min.
Kroutící moment: 201 Nm při 5000 ot/min
Převodovka: 5 rychlostní manuální
Délka: 4055 mm
Šířka: 1900 mm
Výška: 1120 mm
Rozvor: 2430 mm
Hmotnost: 850 kg
Kapacita nádrže: 42 l (5l rezerva)
Pneumatiky: 215/45 R17“ – přední
265/35 R18“ – zadní
Rozložení hmotnosti: 48 % – přední náprava
52 % – zadní náprava
0 – 100 km/h: 5,5 sec
Max. rychlost: 232 km/h
K-1 Attack 2,2 Sport K-1 Attack 2,2 Sport K-1 Attack 2,2 Sport K-1 Attack 2,2 Sport K-1 Attack 2,2 Sport K-1 Attack 2,2 Sport K-1 Attack 2,2 Sport K-1 Attack 2,2 Sport K-1 Attack 2,2 Sport K-1 Attack 2,2 Sport K-1 Attack 2,2 Sport K-1 Attack 2,2 Sport

Reference

K-1 Attack K24A3 – Viliam (Aut)

Dodání dárcovského vozu, příprava motoru, příprava dílů podvozku, sestavení pojízdného šasi.

-1 Attack K24A3 – Viliam (Aut) -1 Attack K24A3 – Viliam (Aut) -1 Attack K24A3 – Viliam (Aut) -1 Attack K24A3 – Viliam (Aut) -1 Attack K24A3 – Viliam (Aut) -1 Attack K24A3 – Viliam (Aut) -1 Attack K24A3 – Viliam (Aut) -1 Attack K24A3 – Viliam (Aut) -1 Attack K24A3 – Viliam (Aut) -1 Attack K24A3 – Viliam (Aut) -1 Attack K24A3 – Viliam (Aut) -1 Attack K24A3 – Viliam (Aut) -1 Attack K24A3 – Viliam (Aut)

K-1 Attack swap K20A2 - Pavel

Kompletní přestavba K-1 Attack, 18tý vyrobený kit, motorizace Honda Accord F22, 150 Hp - základní výbava.

Zahájení přestavby jaro 2012 - provedené úpravy od B-racing

Motor, uložení: 2.0 i-VTEC, před zadní nápravou
Výkon: 158kW(215 k) při 8050 ot/min.
Kroutící moment: 215 Nm při 5900 ot/min
Převodovka: 6 rychlostní manuální
Délka: 4055 mm
Šířka: 1900 mm
Výška: 1120 mm
Rozvor: 2440 mm
Kapacita nádrže: 35 l (5l rezerva)
Pneumatiky: 215/45 R17“ – přední
265/35 R18“ – zadní
Rozložení hmotnosti: 48 % – přední náprava
52 % – zadní náprava
0 – 100 km/h: 4,7 sec
Max. rychlost: 235 km/h – (elektronicky omezena)
Okruh Most: 1:53 sec
K-1 Attack swap K20A2 - Pavel K-1 Attack swap K20A2 - Pavel K-1 Attack swap K20A2 - Pavel K-1 Attack swap K20A2 - Pavel K-1 Attack swap K20A2 - Pavel K-1 Attack swap K20A2 - Pavel K-1 Attack swap K20A2 - Pavel K-1 Attack swap K20A2 - Pavel K-1 Attack swap K20A2 - Pavel K-1 Attack swap K20A2 - Pavel K-1 Attack swap K20A2 - Pavel K-1 Attack swap K20A2 - Pavel Video K-1 Attack swap K20A2 – první test

Pokračování přestavby jaro 2013 - provedené úpravy od B-racing

K-1 Attack swap K20A2 - Pavel K-1 Attack swap K20A2 - Pavel K-1 Attack swap K20A2 - Pavel K-1 Attack swap K20A2 - Pavel K-1 Attack swap K20A2 - Pavel K-1 Attack swap K20A2 - Pavel K-1 Attack swap K20A2 - Pavel K-1 Attack swap K20A2 - Pavel K-1 Attack swap K20A2 - Pavel K-1 Attack swap K20A2 - Pavel K-1 Attack swap K20A2 - Pavel K-1 Attack swap K20A2 - Pavel
 
Video K-1 Attack swap K20A2 onboard

K-1 Attack projekt Snow storm

Projekt našeho zákazníka, stavba svépomocí + Japanese Cars Nebovidy.
Motorizace H22, pomocí „stroker kitu“ stavba motoru na hranici 300 hp.
Určení: silniční provoz / okruh
Další informace (Facebook)


K-1 Attack H22 - ReNo

Zakázková příprava rámu pro osazení nápravou z Hondy Prelude 5G, motor H22 + základní sestavení šasi.
Určení: silniční provoz / okruh
Další informace (Honda Club)

K-1 Attack H22 - ReNo K-1 Attack H22 - ReNo K-1 Attack H22 - ReNo K-1 Attack H22 - ReNo K-1 Attack H22 - ReNo K-1 Attack H22 - ReNo

K-1 Attack F22 – Jay (UK)

Zakázková příprava rámu pro pravostranné řízení + 11 inverzních panelů bodykitu. Dodání dárcovského vozu, příprava motoru, příprava dílů podvozku, sestavení pojízdného šasi.

K-1 Attack F22 – Jay (UK) K-1 Attack F22 – Jay (UK) K-1 Attack F22 – Jay (UK) K-1 Attack F22 – Jay (UK) K-1 Attack F22 – Jay (UK) K-1 Attack F22 – Jay (UK)

Kontakt

Ing. Petr Beneš
Tel.: +420 777 638 785
E-mail: Petr@B-racing.cz

Pobočka

B-racing s.r.o.
Luženská 2727
269 01 Rakovník
B-Racing  © 2016 B-racing s.r.o. Všechna práva vyhrazena. | Webdesign: vonousDesign